محتوای ریاضیات پایه (دوره ابتدایی ) باتوجه به توالی-تداوم-وحدت از آمادگی تا…


محتوای مفاهیم ریا ضیات آموزش ابتدایی ازآمادگی و کلا س های اول تا ششم ابتدایی، شا مل ؛ فضا – طبقه بندی- اندازه گیری – عدد( مفاهیم آن) – مبنا دسته بندی (عددهای چندرقمی ) – و شما رش و چها ر عمل اصلی – و کسرها ونسبت و  تنا سب و درصد – و هندسه – و توا نایی حل مسایل مربوط به هر مفهوم  ودرسطح هرپایه، در صفحه های ۱۵۳ تا ۱۶۱ جزوه روش آموزش ریا ضیا ت پا یه ( جزوه آما ده ) جهت سهولت مطالعه ، دقیق طبقه بندی شده است. ملا حظه میشود، که اصولا بر اسا س تداوم و توالی ونهایتا وحدت در هدف ومحتواء بایستی مفاهیم ارائه شده درهر پایه تحصیلی، ضمن فراهم کردن فرصت آشنا یی کودک با مفاهیم و مسایل مربوطه ، ویادگیری کامل این حلقه ها ی مفهومی سا ده ، و اما ضروری ، وآنچه که همگا ن را احاطه کرده است ، و همگا ن به نوعی با آن مواجه میشوند،و یا خواهندشد. زمینه ورود و درک بموقع وصحیح حلقه های مشکلتر بعدی درکلا س های با لاتر رافراهم سا زد. ونیروی انسا نی ورزیده وکا رآمد، وعلاقمند به کا ر وتلاش ، امیدوار به زندگی قا نونمند و… تحویل جا معه بدهد. تدوین منظم محتوای ریا ضی با ارزشیابی های علمی دقیق و مستمر جهت یا فتن نواقص واشکالات  وبازنگری و پردازش و تغییر و نوآوری، درطی چندین سا ل ما یه برکت و امید درخا نواده ها ودرجا معه خواهد شد.

دیدگاه ها

ارسال نظر


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.